onsdag den 7. oktober 2009

Pigen, der legede med ilden

.. I går aftes var jeg i biografen for at se "Pigen, der legede med ildeen" sammen med en filmgeni, Martin - Jeg kan nu sige, at Noomi Rapace står øverst på listen af mine yndlingsskuespillere. Jeg har svært ved at forestille mig, at det er hende, der spillede Lisbeth Salander i Steig Larsson's trilogi - Hun er en helt fantastisk skuespiller, som kan identificere sig med Salander. Filmen er dybt spændende - også mest indholdsrige film, jeg nogensinde har set. Jeg roser Rapace og Michael for deres fantastiske figurer. De skuespillere kan stråle af visdom, kærlighed, uhygge, spænding, mystik og troværdighed på samme tid ! Tommel op-film, se den!

"luftkastellet, der blev sprængt" den 27. november :0)

1 kommentar:

  1. Jeg synes god og spændende film "piger der legede med ilden. Jeg har også læst og set film "mænd der hader kvinder" Jeg glæde mig at se "luftkastellet der blev sprængt", og den film kommer i biffen omkring i nov... Men jeg har hørt rygter om kommer nr 4, Da steig har skrevet i computer. Måske hans datter skriver sidste færdig kaptiel...

    SvarSlet