mandag den 19. oktober 2009

Feriens slutning

Onsdag - Lørdag .. Jeg havde godt nok travlt med at hjælpe min onkel med at renovere hans gamle stald på Tyrrestrupvej 13. Stalden laves om til et moderne værksted - så jeg hjalp ham med at lave nyt gulv .. Det var meget hårdt arbejde, men sjovt at lære en masse i forbindelse med hans mange års erfaringer inden for bygning ..

Værkstedet forventes at blive færdig den 24. december .. Jeg skal nok sætte et billede af værkstedet ind, så jeg kan prale lidt af, at jeg kan noget :)

I denne periode var jeg også lidt trist - men ombygningen fik mig til at glemme alt om det, som kunne gøre mig svag ... Så godt nok !

Søndag .. Jeg valgte at hjælpe Olympia med at spille mod KI - De manglede en forsvarspiller. Det var både min debutkamp og sidste kamp for Olympia .. Fremover vil jeg fokusere mere på at løbe - og andre fritidsinteresser :) Vi tabte desværre 5-2, men pyt ' vi havde det sjovt ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar