onsdag den 14. oktober 2009

Feriens begyndelse

Jeg har nu efterårsferie - det er et stort plus for mit hoved efter 9 ugers slidte arbejde på HTX !

Fredag den 9. oktober var jeg til 12K's reception sammen med Anders G - Receptionen blev en stor succes - mere end 100 mennesker var mødt op i et lille lokale på Mejlgade i Århus. Jeg morede mig med mange forskellige mennsker - faktisk fik jeg mødt nogle gamle mennesker, som jeg på en eller anden måde har tilknytning til .. Alle var i godt humør.



Jeg og Anders var lidt i tvivl om vi skulle feste videre i byen om aftenen -men vi ombestemte os, at vi helst gerne ville drikke kaffe på en hyggelig cafe. Vi var der sammen med Jannick .. kaffe i det dårlige vejr : Klassisk mums !



Lørdag den 10. oktober hjalp jeg min mor med at oprydde i huset - Det var hyggeligt. De gamle var ved at gøre klar til at tage afsted til Berlin. De skulle blive der til onsdag. Jeg glædede mig, fordi jeg kom til at eje Tyrrestrup nr 29 ! Mit stolte hjemsted ;0)


Sidst på eftermiddagen skulle jeg til forfest hos Kristina i Viby - Desværre blev det ikke en forfest, jeg forventede .. Heldigvis fik jeg et bedre humør, da jeg var i Globen Ungdom. I begyndelsen arbejdede jeg sammen med Anders G på baren - Vi morede os med tuborg .. Jeg var stolt, fordi det var min første gang på baren .. Efter 2 skønne timer nød jeg fodbold på storskærm - Der var en god steming i Globen Ungdom - specielt efter Jakobs scoring ! 1-0 til Danmark .. En flot billet til Sydafrika ! Vi festede til ud på natten .. Jeg kunne desværre ikke huske, hvad jeg lavede i slutningen - Grinern .. Oktoberfest i Globen Ungdom var godt arrangeret ! Nu kan jeg prale af, at jeg har været til 2 oktoberfester i 2009 ...


Lala-glade Mads med bondemanden Ivan

Søndag den 11. oktober kunne jeg intet - dunken i hovedet !





Ingen kommentarer:

Send en kommentar