mandag den 5. oktober 2009

En lang weekend !

Lørdag formiddag var jeg i toget i næsten fire timer, det suttede! Jeg skulle til Lolland for at fejre Emil' 18 årsfødselsdag. Emil fik lov til at låne sin fars sommerhus, så 15 unge mennesker kunne more sig med øl og rekorderlig. Om eftermiddagen var der kun slik på bordet, så vi åd hvad vi kunne - Lækker middag til aftensmad .. Vi festede stille og roligt i løbet af aftenen, så vi smuttede i seng ved 2-tiden. Det seje Mads sov i Mathias' passat "jeg sov helt fantastisk" Det negative var, at jeg havde dårlig ånde, så vi fik en lidt ubehagelig hjemtur :)

Alt i alt var det godt - Emil C gjorde alt for at behage os, gæsterne !

Søndag formiddag brugte Emil C mest tid på at prale af sin nye GOLF 4 - Flot, også behagelig at køre i .. Kl 13 kørte jeg med Mathias hjem, men vi holdt pause i Nyborg ved SunSet - En god sandwich holdt mit humør oppe - bagefter kørte vi forbi kollegiet i Nyborg - der mødte vi vores gamle kammerater ... Hjemme i Horsens kl 20, lang køretur !

Mandag morgen skulle jeg møde op kl 9.20, men fik en sms fra Center for Døve, at tolken var syg, så jeg blev hjemme hele dagen i går .. Jeg nød det med min danske stil - Kaffe ved siden af tastuturen, tommel op !

Jeg har haft en lang weekend - og allerede klar til weekenden ' 12K's Reception fredag, og Oktoberfest lørdag aften, heldigvis fik jeg lov til at overnatte hos Kristina - tommel op, klasse ! Jeg glæder mig - xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar